من پارسال یه کنکور ارشد دادم، یلخی

فکر میکردم با تکیه به دانسته هام و اطلاعات قبلیم میتونم چیزی قبول شم، میتونم دانشگاه برم. زد و نتایج کنکور اومد، یه رتبه‌ی فضایی... اونجا بود که کرک و پرم ریخت و فهمیدم که نه، اینجوری نمیشه. باید بشینی بخونی

کنکورم دو بخش داشت، عمومی و تخصصی. عمومی که اصلا نخوندم. تخصصی خودش شامل سه بخش بود. من از اواخر شهریور به فکرش افتادم و شروع کردم به خوندن. یه هفته خوندم و بعدش بادم خوابید و ول کردم😅 سختم بود. سال خیلی سختی بود. مدرسه میرفتم و میومدم و درس میخوندم، اما خیلی کم... از آبان تا خود دی هیچی نخوندم. بعدشم کژدار و مریز... یه روز بخون یه هفته نخون و... تا اسفند. از اسفند باز ول کردم تا خود روز کنکور، شاید جمعا ده روز خوندم😅 شب کنکور یه فیلم گرفتم از خودم که من راضی نبودم از خودم، من خوب نخوندم، من میدونم تلاش نکردم، ولی کاش که آخر این سوز بهاری باشد و خب الان؟

من شدم ۲۳۳ ^____^

و این رتبه برای من خیلی باارزشه
من فکر نمیکردم زیر هزار بیارم
من امسال چ سرکار رفتم، عکاسی کردم، هم کار خونه داشتم، هم تغییر رشته ای بودم، فقط و فقط هم تک درس خوندم
خیلی ناامید بودم

اما الان واقعا خوشحالم🥺♥️